CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

11 June 2011

umar oh umar...

hermm....umar oh umar...sedih bile memikirkan si kecik ni...dua tiga ari ni umar dah buat ramai org nangis...nape yer umar....semuanye kesiankan umar sebab dia rindu mama...nangis tanpa berbunyi sebelum tido...air mata je keluar...adoi..
        bila semua makcik makciknye tau cite ni semuanye nangis...pas tu dok luahkan kat facebook plak tu..aiyo..bile aku baca aku plak tumpang menangis...aku nangis sebab kesiankan umar dan lagi satu aku nangis sebab makcik makcik nye yang over skit (hehe..jgn marah je makcik makcik umar)..
       Umar ni namanye je umur 3 tahun..tapi perangai dah mcm budak dekat 5 tahun..dia dah boleh paham..dan lagi satu dia ni manja..cepat tersentuh...hahaha..Semalam masa dia ngan abah dia ambik aku kat stesen dia terus lari kat aku..pas tu siap mintak dukung...slalunye dia takkan mintak dukung...tapi kali ni lain plak....sedih la plka..aku pun dukung la sampai ke kereta..huh..mcm nak patah tangan aku..tapi sebabkan kesian dan rindu aku ikutkan aje la..pas tu ari ni kat umah pun asyik nak dukung je..dah mcm budak kecik...kesian tengok nye....
         Hermm..aku pun tak tau nak wat mcm mana ni..dah mintak transfer tapi tak dapat dapt lagi..tengah aku bleh bersabar aku sabar jer la...tapi bila aku dah ilang sabar esok.....aku pun tak tau nak cakap..semoga allah akan kuatkan hati aku ni...amin..

2 comments:

wanita mutalib

semoga akak dapat transfer yer. amin :)

nana hussin

thanks ita..

Post a Comment